Kövess a Facebookon!
Instagramon is megtalálsz!
+36 (30) 831-3324
profigyogytorna@gmail.com
XII. Déli pu.
XI. Újbuda
huen
2019. július 3.

Helyes ülés munka közben is

Neked is szokott fájni a derekad munka közben? Beáll a nyakad, feszülnek az izmaid? Ezekkel a tippekkel megelőzhetőek a panaszaid!

Kényelmesen ülsz az asztalodnál munka közben? Ha még nem, íme pár tipp, amivel segíthetsz magadon:

  • Állítsd a széked magasságát úgy, hogy a csípőd egy kicsivel magasabban legyen a térdednél, és a talpaidat teljesen le tudd tenni a talajra!
  • Csússz hátra annyira a székedben, hogy a derekad és hátad is meg legyen támasztva! Ha szükséges, használhatsz párnát a derekad természetes ívének megtartásához.
  • Legyen az egész alkarod alátámasztva a törzsed mellett, a talajjal párhuzamosan!
  • Legyen hozzád közel az egered, hogy mikor használod, ne kerüljön a csuklód szokatlan, megtört helyzetbe! Ha szükséges, használj csuklótámaszt.
  • A monitorod legyen tőled nagyjából egy karnyújtásnyira, szemmagasságban.

És a legfontosabb:

Tarts gyakran szünetet, igyál, nyújtózz, állj fel egy kicsit! Még a legergonomikusabb testtartás is megviseli a testet, ha azt mereven, szünet nélkül tartjuk! A legjobb testhelyzet a mozgás!


Korábban megjelent blogbejegyzések: